اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۳۲۱

عاشورزاده با غلبه بر حریف روس به فینال راه یافت

عاشورزاده با غلبه بر حریف روس به فینال راه یافت
فرزان عاشورزاده نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در مرحله نیمه نهایی با شکست هوگوپوش روسی به فینال مسابقات راه یافت.
۲۳:۳۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|
مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر (هر وزن دو نماینده از هر کشور) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (شنبه - ۱۱ آذرماه) به وقت تهران در سالن «تریچویله» "آبیجان" ساحل عاج آغاز و فردا به پایان می‌رسد.

امروز (شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها، پیکار‌های اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۶۷+ کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در این روز نمایندگان ایران هستند.

فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله یک‌چهارم نهایی «صفوان خلیل» نماینده میدان دیده استرالیا که از سال ۲۰۰۲ تاکنون حضور در میادین بسیاری را تجربه کرده و مدال‌های بسیاری را بدست آورده را با نتیجه ۷ بر ۶ شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

فرزان در نخستین مبارزه نیز برابر «مکس کاتر» تکواندوکار میدان دیده انگلیسی قرار گرفت و در نهایت موفق شد مقتدرانه و با نتیجه ۲۸ بر ۱۲ به برتری برسد.

نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی وبه مصاف "میخائیل آرتومونو از روسیه نایب قهرمان جهان ۲۰۱۷ و قهرمان گرندپری لندن ۲۰۱۷ رفت و در راند اول این دیار با نتیجه ۲ بر ۲ تساوی به پایان رسید. در راند دوم نیز عاشورزاده با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت. این دیدار در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۷ به پایان رسید و فرازن به فینال راه یافت.

از آن سوی جدول نیز «تای هون کیم» از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز المپیک ریو ۲۰۱۶ و قهرمان جهان ۲۰۱۷ و «جیسوس تورتوسا» اسپانیایی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که " تای هون کیم" از کره جنوبی با شکست نماینده اسپانیا به فینال راه یافت.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G۸ است و به نفر اول هر وزن ۸۰ امتیاز، نفر دوم ۴۸ امتیاز و نفر سوم ۲۸.۸ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین